Min filt

Jag tycker min filt jag fick av mormor i julklapp är värd ett eget inlägg. Det är typ den bästa pressenten jag någonsin fått. Den är precis så där mjuk och gosig som man bara kunnat drömma om innan. En sån där mysig filt man alltid önskat sig men aldrig trodde att man skulle få. Och ja jag måste erkänna att denna fick följa med till Saras föräldrar ( jag jag är 19 år och tog med min mysfilt från Mariestad till Anneberg(Göteborg). Men jag kan lova att vi hade det bra i bilen. Sov så mysigt hela vägen.

Plus
super mysig
super mjuk
super varm
super bra
super super

Minus
hade kunnat få vara lite större





(och ja jag gjorde en hel video om den först men det känndes lite väl mycket..)

JA JAG ÄR FORTFARANDE SJUK! :(


Kommentarer
Postat av: Elin

Hihi, jao ;D

2012-01-05 @ 19:20:49
URL: http://yetzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0