Vem trodde att kvittot från ullared skulle bli långt?



Kanon dag på Ullared- inhandlat massor med saker som jag älskar. Elvis har även fått sig ett par fina & goda saker. bästa inköpet idag var ju lätt mina Johnny Cash skivor, gash love. Brukar aldrig köpa sånt men det var ju bara ett måste. Dock trodde jag att allt skulle bli dyrare, men det är la det som är skönheten med Ullared. Kommer då inte bli kul imorgon när vi ska åka tåg med allt och en liten vovve. Haha.- men det går nog bra :) Nu är det nog snart sovdax för oss alla eftersom vi gick upp vid typ 5 imorse.. Men jag har tagit två powernap's. As mysigt, hoppas det inte blir tidigt imorgon! men jaja, godkväll och typ godnatt!

- Jennifer

Kommentarer
Postat av: Göran

Jag bor knappt två mil från Ullared. Rätt bra inland.

2011-11-20 @ 19:13:15
URL: http://www2.mondoblog.se/psychocell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0