bones, min min min.

Gick upp tidigt som fan idag för att hinna fram till Gekås vid öppningsdags och slippa kön. När vi kom fram var det redan folk där, skojar inte när jag säger att folk sprang till kundvagnarna och sprang in i butiken. Helt galet.
Som vanligt kom det bara mer och mer folk dit och irritationen stiger hos alla. Men jag bara älskar känslan av att springa omkring och leta kläder och andra prylar. Shoppa. Det är lycka. Om man har pengar.

Sara och Des har redan somnat, sovit i säkert 1,5 timma! Jennifer har också sovit, men vakna för en stund sen igen. Jag tänkte faktiskt sova jag med snart, men sitter och kollar på massa Bones avsnitt. Är helt fast, älskar den serien. Gosh, bästa personligeheten har väl ändå hon? Grym.
Överlycklig att jag fyndat as fina kläder för billiga pengar, så glad tjej hej! :)

Kommentarer
Postat av: elin - foto -

sv. tack!

2011-11-19 @ 21:03:23
URL: http://elinsrunaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0