fullt upp, nyååår.

Igår blev det som sagt bio, filmen var grymt bra fast man visste ungefär vad som skulle hända. Tyvärr satt jag och nästan sov för jag vart skit trött efter att ha hållt igång sen halv fyra på morgonen. Jobb, direkt till fotbolls cup, duscha, städa, bio. Helt slut. Men hängde med i filmen ändå, stjärna till mig. 
Nu ligger Johanna här bredvid och får massage av Natta, hon är liiiite bättre på det där än jag är. Hon har ju faktiskt haft det ämnet i skolan.. :p

Borde verkligen duscha nu, har ju precis tränat. Vi ska vara hos Johannas mamma klockan tre, fett nervööööst! Önska mig lycka till :)
Ah juste. Vi är fem personer som ska fira nyår ihop, varav fyra är förkylda som fan. Känner mig lite utanför och ensam om att peppa för fest. :3

Gott nytt år, Mik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0