TATTO!

Dam, dam trodde inte jag skulle våga men se där. Lördagens nöje sitter nu på min arm. Visst vi kommer inte alltid att vara aktiva på denna bloggen men jag ser det som ett minne från tiden i lägenheten. Och dessutom har vi planerat skaffa ett nytt domän de vill säga ta bort "blogg" i adressen innom snar framtid. Men att ha med det tyckte jag visa vad den stod för mer. Så där är den i alla fall Stolt!! :D (fast måste erkänna att den var mycket värre att göra än vad dem andra har vart. Men visst blev den nice :D //Des
och nej den är inte ogämt gjord utan varje bokstav har olika typsnitt! :D

Det ända som stör mig är att den inte är lika snygg i alla vinklar >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0