The grass is greener on the other side.

Ello'! Idag har jag somsagt varit på möte i Örebro- ja min hemstad. Där bor jag, men jag tillbringar mycket mer tid i Mariestad- eheh. Var på ett möte jag inte behövde vara på, känns bra! nu känner jag mig viktig :) Men jag inhandlade iallafall en mössa, och sen har min och Mikaelas Ziperaller kommit idag. Min är über rosa och jag ser ut som en jätte bebis. haha as kul men den är iallafall as skön. så det tycker vi om. Sen var vi på öppet hus på Des & Mikaelas förra skola i Lidköping, och jag hade på mig den och alla kollade jätte mycket. mohaha. kommer säkert nån fin bild på den. Elvis lyckades ju också riva mig så fint i ansiktet. så nu ser jag farlig ut, ihih- imorgon drar jag och Sara till Göteborg, och dom andra kommer efter på fredag :) pooozz

- Jennifer

Kommentarer
Postat av: sarah

fin bild :)

2011-11-16 @ 22:47:26
URL: http://sarahmatti.blogg.se/
Postat av: Emmista

Gud vad vacker! :o

Länkbyte? :D <3

2011-11-16 @ 23:11:16
URL: http://emmista.blogg.se/
Postat av: Shane Alex Valentine

sjukt fin

2011-12-04 @ 01:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0