Morsning!

Visa dagar vaknar man av väckarklockan och vissa av att någon ringer. Idag var en sån där "vakna av ringer" dag. Det var nämligen så att Chefen på Miks jobb ringde och sa att jag skulle hänga med henne till jobbet imorgon och skriva in mig :D Se där! Det börjar kanske rulla på nu? :D Så imorogn kliver jag upp inan sex... Vet inte hur jag ska klara det då jag inte stigit upp före tolv sen studenten... Går nog och lägger mig sex eller ngt ikväll.. Såå kul ska jag ha det. Ne klarar Mik av det så ska väll jag med det? :D //Des


Kommentarer
Postat av: En lesbisk tjej

Om jag inte visste att du var tjej och bara såg den här bilden skulle jag tro att du var kille. Inte sexigt! :(

2011-11-16 @ 12:33:46
Postat av: lovisa

snygga glasögon!

2011-11-16 @ 13:29:39
URL: http://chaitjej.blogg.se/
Postat av: FulAnka

vad är det för jobb :D?!

2011-11-16 @ 16:16:07
URL: http://fulanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0