mor fyller år.

Kom nyss hem, jobbat och sen blev det donken. Nu ska jag åka till mamma och fira henne. Hela 48 år blir hon. Men med tanke på att det står att Des är född 1972 på hennes anställningspapper så betyder ju det att mamma bara är 9 år äldre än henne. Galet ung ju. Jag som gått i samma klass som Des liksom. Hihi :3
Des hade värsta coola idéen om vad vi mer kan göra med mitt hår, skulle va awesome. Fixa fixa fixa hehe :3
Ikväll blire tåget mot göteborg och flat hakets andra halva!
Pusselipusse, Mik.

Kommentarer
Postat av: feztis

Tack så mycket :)

2011-11-18 @ 19:00:44
URL: http://feztis.blogg.se/
Postat av: [lisabjernhagen]

Jag driver en alternativ blogg som fokuserar på alternativ musik och klädstil. En av Sveriges största inom området. Jo jag sjunger i ett metalband också. Dessutom har jag knallila hår. Jag lovar att jag bryter av i ditt vanliga bloggklickande! Ägna en sekund, you won't regret.

2011-11-18 @ 21:22:43
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0