As long as we have hope.

Då var julen över. Bara sådär liksom. Ingen snö. Ingen julkänsla överhuvudtaget. Jag åkte longboard på julafton, det är ganska fail enligt mig.

Men nu sitter jag här, 28 december 2011. Fixar till mitt cv, det var ju ett tag sen jag skrev den. Två dagar kvar att jobba. Jag ser det som en ny chans. Ett nytt år, 2012. Nya möjligheter. Jag ska skapa mitt liv, jag ska börja om, jag ska leva. Mik, det är din tur. Du styr vägen. DU styr. Nu har du chansen. 
Om nu jorden går under så ska det fan göras med stil, glädje och jag ska vara på toppen. 
Även om jag kommer få hinder på vägen, vara rädd och vilja vända om, ska jag kämpa. Kämpa tills jag känner att jag gjort något jag själv är stolt över.
Det är din chans nu Mik. Glöm alla idioter. Glöm alla idiotiska saker du gjort, alla idiotiska val du gjort här i livet. Det är din tur.
as long as we have hope, Mik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0