I'm here to stay.

OH YES I'M BACK! 

Sry, det var ett tag sen jag skrev, varit dålig på att ta tag i det där och Des blev lite arg på oss :p 
Så what's up?! Gick upp tidigt som fan för att skjutsa en viss tjej till jobbet (07.45). Försov sig så vi hade lite bråttom också, men ah, gick bra! Sen dess har jag varit vaken. Duktig Mik! 
Fick bli lite träning på det, grymt go träning faktiskt. Kände att jag gjorde en bra träning i alla fall! Så de va gött. 
Sen har vi haft lite släkt från alla olika håll här idag, för vi tänkte köra på mini julafton. Super mysigt var det! Lite paket och så. 
Jag fick världens sötaste kanin som har ett sånt där roligt huvud som vickar om man rör kaninen. Ah du fattar vad jag menar. Maha den ska jag ha i bilen :3
Imorgon kommer NATTA BUS hem, ska bli grymt kul! Hon har varit borta i en evighet i landet ingenstans typ.. norrland. Sjukt långt bort ju!
Nu ska jag krypa ner under täcket, puss godnatt, Mik.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

woho, bra att ni börja blogga igen!!

snygg du är på bilden btw! :)

2011-12-18 @ 00:47:02
URL: http://nnnatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0