Det finns dem som har ett liv och så finns det dem som inte har ett..

Visa människor kan man inte annat än tycka synd om..  Som sagt det finns dem som har ett liv, och så finns det dem som inte har det, och förmodligen aldrig kommer få det. För det första så är väl regel ett på internet.. att vara anonym är enbart ett bevis på feghet och osäkerhet. Regel nummer två, du är aldrig anonym. Att kolla upp någons ip adress är hur lätt som helst. Och för er som saknar Jennifer så sjukt mycket så finns hon här http://jnyden.blogg.se . Anledningen till att vi inte har hunnit fixa bloggen är för att ett en viss madam har bittrat på att vi tänkte fortsätta utan henne så vi har velat ta det lugnt med den. Vi är inte här för att starta bråk men jag måste erkänna. Vissa människor saknar man inte i sitt liv. Och att försöka få folk att tro att den goda är den som har varit ond är ett bevis på att man är osäker på sig själv och avunsjuk på att visas liv fortsätter utan en. Vi saknar inte dig och vi har det bättre än någonsin.

Jag älskar livet med brudarna på stockholmsvägen, och livet i flathaket kommer fortsätta på samma sjukt underbara vis som det har gjort sen den dagen du packade dina väskor och gick.

Hälsa dina vänner att dem kan sluta lägga sig i vårat liv nu och börja bry sig om dig istället.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tycker inte att ni har rätt att yttra er så som ni gör om mig på er blogg.



Fan ingen jag känner som kommenterat det där, - och det finns faktiskt en anledning till att jag "packade mina väskor och gick"

2011-12-27 @ 21:50:07
URL: http://jnyden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0