I min hjärna är det månadag!

Efter allt julande och göteborgande så är min hjärna inställd på måndag! Men jag tänker leva efter det för då blir det en glad överaskning när det blir helg så fort! Hur bra är inte det?

Fast nu ska inte detta inlägget handla om det, utan om dam dam dam TVÄTTNING!

Nu är det så att vi var uppe kl 7 och tvättade imorses hur sjukt är inte det? Detta är ju till viss del vårat eget fel men ändå.. Snart har vi haft tvättstugan i 24 timmar fail. Tur att vi bor i ett hus där ingen tvättar ha! Ne nu ska jag berätta historien från början. Ni vet när man firar jul och grejer så blir man lat. Det resulterar i lathet. Lathet betyder att det sista man gör är att tvätta. = mycket tvätt. Ja i alla fall, vi var duktiga och skulle tvätta igår SJÄLVKLART startade vi inte maskinen ( jag tror det var mitt fel men det behöver vi inte nämna för dem andra) så då han vi inte tvätta allt. Men tur i oturen var samma tvättstuga ledig nu å morgonen så vi lät allt vara kvar och tvättade på morgonen YEY! (känn ironin) Men trötta som vi var så vaknade vi inte av andra alarmet och missa byta i tid.. Så nu ska vi byta över till andra tvättstugan vid tolv för den var ledig och tvätta klart.. kul jul!
Jag vet detta var det intressantaste inlägget ever av mig!


Men sist och absolut inte minst måste jag dissa en sak !
(trumvirvel)
SKÖLJMEDEL KORKEN! Den är designad så dumt att man spiller ALLTID ut när man ska hälla!

Nu har vi visserligen vanilj doft men hitta ingen sån flaska... Den som har det kan ju maila in vetja!

//Des

Kommentarer
Postat av: Karpstryparn

Nu går det snabbt, snart är det nytt år.

Gott Nytt År på dig!

2011-12-30 @ 14:21:09
URL: http://www.karpstryparn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0