Bus is leaving!

Idag kära vänner så åker Bus tillbaka till Norrland, inte såååå roligt :/
Precis när sexleksakerna har kommit, ja då åker jag hem, bra tajming där Natta!
Nu står mina tillfälliga sambos (haha) och gör sallad till mig, okej, inte bara till mig, men jag ville känna mig lite speciell så jag säger att den är bara till mig (A)
blaaa blaaa blaaa, jag har varit duktig och skrivit ett kärleksbrev till dom också, men det får dom inte läsa förens jag åker, Mohahah! :D
Så, detta blir mitt sista inlägg på ett tag, men i Juni kommer jag tillbaka, och då hoppas jag att bloggen är kvar. Ni får klara er med världens bästa Des, Mik och Sara så länge, och eventuellt Johanna om hon vågar sig hit! ;D
Här har ni en bild, så ni inte glömmer hur jag ser ut! :D
KOMMER SAKNA MIK SARA DES JOHANNA galet jävla mycket! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0