I came to win, to survive, to prosper, to rise, to fly.

Mik här, sparar det bästa till sist så att säga. Världens bästa Karlsson, i sina bästa år. Oftast ett leende på läpparna men i hemlighet kort stubin. Har mycket i tankarna och delar gärna med mig av konstiga tankar. Rätt klumpig och velig, minnet är bra men kort.
Nyss hemkommen från arbetet, lite drygt att vara den enda av oss som behöver stiga upp tidigt varje vardag. Men pengarna rullar in som de ska, det går bra nu. 
Sitter just nu med ett grymt rött och stickande ansikte efter mitt kära activize, älskar den känslan. Haha, alla går omkring här helt röda och varma. Ska ha fitline möte idag, försöka värva några. Så Des och Jennifer bakar just nu, hur gott som helst.
Ah, juste. Mitt öga blöder, tur att det är halloween nu för jag ser förjävlig ut. Tur det inte syns så mycket!
Jag är grym på barnkalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0