Rise and shine.

Helloe och godmorgon! Min dag började med att jag var ute och rastade Elvis klockan sex.. Fråga mig inte varför men jag var typ klar vaken så jag passade på! ihih, och igår var det ju FitLine möte, och vi bakade tillslut- och jag satt och pillade med små ätbara hjärtan och vingar som jag gjort själv! Tror jag satt i typ 40-60 minuter med dom, för att man sedan ska äta dom. haha känns värt, ihih. Sen blev det lite dricka på en torsdagskväll och ikväll ska det komma lite folk hit och då blir det tacos, och antagligen lite chill med spel osv <;! ehehe awesome

Har även inte berättat om mig själv, som jag såg att dom andra gjort. frågan är om jag är lat eller bara lite allmänt bättre! ihih, men bara för att vi fick över 100 läsare igår så får ni väl veta lite om mig också!
Jag heter Jennifer och jag är den kortast i gänget, också ganska duktig på osmarta saker att säga! Har alltid olika strumpor på mig, precis som Des- och sen har jag världens finaste hund som heter Elvis :) puss

Tror jag fick fram genom Erika's snarkningar att hon hälsar också!
- Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0